4 Haziran 2017 Pazar

Bugün Fırında Yoğurt Ve Kaşar Soslu Diyet Tavuk Mu Pişirseniz Ne?


Hem "Bugün ne pişirsem?" diye düşünenlere, hem de kilo vermek veya kilosunu korumak ve sağlıklı beslenmek adına sağlıklı tarifler hazırlamak isteyenlere hitap edecek bir tarifle karşınızdayım sayın ziyaretçiler. Fırında yoğurt ve kaşar soslu diyet tavuk hazırlanması kolay, kalorisi düşük bir yemek. Aşağıdaki tarifi uygulayıp 2 kişi yerseniz kişi başına yaklaşık 400 kalori alıyorsunuz. Bunun yarısı beni kesmez diyenler yemeğin yanına çok az yağla veya hiç yağ kullanmadan hafif bir salata da ekleyebilirler.

28 Mayıs 2017 Pazar

Tatiana Kaplun Gelinlik Modelleri / 2015 - Classy (Jazz Sounds)


Jazz Sounds (Caz Sesleri) isimli etkileyici bir gelinlik ve düğün fotoğrafları serisi bekliyor bu yazıda sizi sayın ziyaretçiler. Tatiana Kaplun gelinlik modelleri fotoğrafçı Andrey Yakovlev ile sanat yönetmeni Lili Aleeva tarafından fotoğraflanmış ve ortaya vintage gelinlik modellerinden oluşan şık bir görsel gösterisi çıkmış.

11 Mayıs 2017 Perşembe

Yazlık Elbise Modelleri: Marks & Spencer 2017


Bütün bloglarımı boşladım bu ara, buyur işte, buna da 1 aydan fazla zamandır içerik girilmemiş. Neyle telafi etsem, telafi edilmez de, blogumun mahzunluğunu nasıl bir konuyla kırsam diye oraya bakındım, buraya bakındım ve Mars & Spencer 2017 yazlık elbise modelleri hakkında yazmaya karar verdim. Açılışı kalın askılı, floral desenli bir yandan yırtmaçlı elbise ile yapıyorum. 

7 Mayıs 2017 Pazar

2017 Yaz Sezonu İçin Tarz Elbiseler


Anthropologie sitesine daldım bugün senin için sevgili blog, moda kategorine bir şeyler yazmak gerektiğine karar verdim çünkü. Seni daha sık ziyaret etmek isterdim ama mevzuyu biliyorsun, tekrar tekrar anlattırma bana, yetişemiyorum işte. Bir süre bu tarz elbiseler konusuyla idare et, fazla zaman geçmeden biraz hareket katıcam ben sana.

7 Nisan 2017 Cuma

Pronovias'tan 2018 Abiye Elbise Modelleri: Ön Koleksiyon

 Günün hiç hesapta olmayan ikinci yazısına başlıyorum, artık bugün mü bitirir yayınlarım, yarın mı tamamlarım bilemiyorum. Pronovias 2018 abiye elbise modelleri konulu sergimize hoş geldiniz bu arada. Açılışı son derecede alımlı bir siyah gece elbisesi ile yaptım gördüğünüz üzere. Deniz kızı kesimli güzel bir elbise bu. Düz siyah kumaştan straplez elbisenin üzerine geçirilmiş renkli çiçek işlemeli tülden bir katmandan oluşuyor. Onu eteği koyu pembe renkli krep kumaştan yapılmış, V yakalı beden kısmı değerli taşlarla süslenmiş bir 2 parça görünümlü abiye elbise takip edecek. Pronovias'ın 2018 gelinlik modelleri arasında da var bu tip modellerden.

6 Nisan 2017 Perşembe

Pronovias'tan 2018 Gelinlik Modelleri: Ön Koleksiyon

 Aslında hiç aklımda yoktu Pronovias 2018 gelinlik modelleri hakkında yazmak, daha 2017 Nisan'ındayız bir kere. Ama ön koleksiyon piyasaya sunulmuş bile, başka bir şey ararken karşıma çıkınca, ben de yazayım dedim.

1 Nisan 2017 Cumartesi

Gelin Adayları İçin Ayakkabı Ve Aksesuar Fikirleri


BHLDN sitesine daldım ve 2017 yılının gelin adayları için ayakkabı veya çanta ya da takı alternatifleri konulu bir yazı yazayım dedim. Sonra vazgeçtim, hepsinden şöyle ortaya karışık bir şey yazıcam. Açılışı organze kurdelelerle süslenmiş, dantel detaylı, fildişi rengi bir çift gelin ayakkabısı ile yapıyorum. Ayakkabıların fiyatı 300 $. İkinci olarak rodyum kaplama metal malzemeyle yapılmış, Swarovski kristalleriyle süslenmiş bir el yapımı gelin aksesuarı gelecek, bir nevi omuz kolyesi. Straplez gelinlikle çok güzel durmuş gördüğünüz gibi. Bunun fiyatı da 320 $.

Tahinli Kıvrık Tatlısı

Kafayı bloguma bir miktar yemek tarifi basmakla bozduktan sonra başladığım atak neticesinde 12 günde 9 tarif yayınlamışım sayın seyirciler, benim gözüm en az 20'de. Tahinli kıvrık tatlısı tarifiyle hedefi yarı yarıya tamamlamış oluyorum. Tatlıyı hazırladıktan sonra soğumuş şerbeti sıcak yufkaların üstüne dökmek gerekiyor, zamanlamayı ona göre ayarlayın.

29 Mart 2017 Çarşamba

Oksana Mukha Gelinlik Modelleri 2017


Aslında var ya, zerre kadar yazı yazasım yok şu anda. Canım bir kahve alıp kanepeye kurularak 2 saat kadar televizyona bakmak, sonra da yatıp uyumak istiyor. Ama zorlanarak da olsa Oksana Mukha 2017 gelinlik modelleri hakkında bir yazı yazıcam, kararlıyım. Bloglarımı çok yetersiz güncelleyebiliyorum zaten, biri bari bir süre için aklımdan çıksın.


27 Mart 2017 Pazartesi

Şakşuka Tarifi (2 Kişilik)

Bugün canınız şöyle bol kalorili, ağır bir yemek mi yemek istiyor? Valla mı? Olur tabii, bilmez miyim, insanın hep hafif ve faydalı şeyler yiyesi gelmiyor. Aşağıda tarifini vereceğim biraz ağır fakat lezzetli şakşuka tarifi size hitap edebilir diye düşünüyorum bu durumda.