20 Mart 2014 Perşembe

Maksi Elbise Modelleri

Sadece elbise modelleri hakkında içerikler girmek niyetiyle açtığım bloğumun dördüncü yazısına başladığım şu saatlerde dışarısı yağmurlu, ben iyiyim, siz nasılsınız? Maksi elbise modelleri konulu yazıma hoş geldiniz; açılış olarak dökümlü, güzel bir uzun elbise ve püsküllü çanta ile yapılmış bohem tarzı bir kombin takdim edicem size. Yazdığım yazı da beni hasta ediyor bu arada; siteme yazarken yaptığım gibi word belgesine yazıp oradan kopyala-yapıştır yapmıyorum bunları, direkt blog sayfasına yazıyorum, sayfa hatalı bulduğu kelimelerin altını çiziktiriyor ama word belgesinde olduğu gibi düzeltme şeysi yok. Halbuki alışmışım, üstüne sağ tıklayıp düzeltesim geliyor. Yazıyı yayımladığım zaman öyle altı çizgili çıkmıyor bunlar gerçi. Daha fazla uzatmadan söz ettiğim kombini sunayım:

 


Sade, günlük bir yazlık kombin gördüğünüz üzere. Arkadaş alnına saç bandını da takmış, her şey yansıtılmak istenen stile uygun; bana hoş görünüyor böyle şeyler. Başka güzel şeyler de buldum; iki tane Mango maksi elbise modeli buldum mesela. Bir tanesi V yakalı, ince askılı, siyah beyaz karışık desenli; ön kısmına birtakım atraksiyonlar yapmışlar, çok güzel olmuş. Bir de yine Mango tasarımı bir uzun elbise var; yeşilin koyu, güzel bir tonuyla yapılmış kalın askılı bir yazlık elbise bu.




Maksi elbise modelleri arasından seçim yaparken nelere dikkat etmek gerektiği konusuna da göz attım bu arada, böyle de hizmette sınır tanımayan bir blogger tipiyim. Minyon tipliyseniz bu tarz elbiselerin alt kısmı çadır gibi bollaşanlarından uzak durmanız tavsiye ediliyor. Büyük desenler ve göze çarpan renkler iri yapılı kadınlar için uygun. Göğüs altından bollaşan uzun elbise modelleri göbeği saklamak için ideal. Göbekliyseniz beli büzgülü elbiseleri de giymemeniz tavsiye ediliyor. Göğüsleriniz büyükse ince askılı modeller size göre değil, boyundan bağlanan elbiseler veya ön tarafı eşarp bağlanmış gibi inen modeller daha uygun.Bu tarzda büyük beden elbise modelleri de buldum. Hepsini ekliyor ve şimdilik ortadan kayboluyorum.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.