23 Kasım 2015 Pazartesi

81 Adet Erkeğe 2016 Yılbaşı Hediyesi Alternatifi


Hediye temalı sevgili bloğumun sayın ziyaretçileri; üşenmedim farklı sitelerden tam 81 adet fotoğraf seçtim sizin, erkeğe 2016 yılbaşı hediyesi alternatifleri arayanların hoşuna gidebilecek fotoğraflar. Beymen, Zara, Mango, Vakko, Hatemoğlu gibi markaların ürünlerinden ve Macy's, Nordstrom gibi alışveriş sitelerinden seçtiğim fotoğrafların size ilham vereceğini umuyorum. Benim seçtiklerim sitelerdeki ürünlerin yanında devede kulak tabii, "Şöyle bir şeylere bakabilirim" tarzında fikir verecek şeyler bunlar. Erkek giyim eşyaları da koymakla beraber daha çok aksesuarlara, çanta, cep mendili, takı vb. ürünlere ağırlık verdim.
Beymen'den seçtiğim erkeğe yılbaşı hediyesi alternatifleriyle başlıyorum programıma:









Nordstrom'da içinde çoraplar, kravatlar ve cep mendilleri olan yılbaşı hediye setleri vardı, hoşuma gitti benim. Bir tanesi konunun tepesindeki, başka bir tanesi de şöyle:


Bunlar da Nordstrom'dan seçtiğim diğer babaya, erkek eşe / kardeşe, erkek arkadaşa hediye seçenekleri:





Hediye seçerken elinizde hediye alacağınız kişiyle ilgili ne kadar çok veri varsa o kadar iyi tabii ki. Fazla bilginiz yoksa işiniz daha zor ama  yılbaşı hediyesi kış sezonunda alınıyor; atkı, bere eldiven gibi parçalar veya böyle parçalardan oluşan setler, çorap setleri gibi bütün erkeklerin kullandığı türden şeyler alabilirsiniz. 

Aşağıdaki erkeğe hediye alternatifleri Mango'dan:







Takınak'ta takı kullanmayı seven erkekler için kolye, küpe ve bileklik çeşitleri bulabilirsiniz:










Takım elbise giyen erkeklerin kravata da ihtiyacı olur. Cep mendili ise herkesin kullandığı bir parça değil, kullansalar keşke aslında çünkü takımlara ve blazer ceketli kombinlere öyle güzel renk katıyor ki. Çok fazla moda fotoğrafı baktığım için biliyorum bunu. Vakko'da güzel kravatlar, mendiller ve kol düğmesi çeşitleri, çanta ve cüzdanlar, kaliteli erkek bakım ürünleri bulabilirsiniz. İşte bazı örnekler:













Mudo Concept ürünleri arasında erkeklere alınabilecek güzel ofis aksesuarları, dekoratif ev aksesuarları bulmak mümkün. Aşağıda 2 kitap desteği modeli göreceksiniz, 2 tane de kıyafet gelecek.






Spor tarz erkek kıyafetleri için Gap'a bakabilirsiniz. 








Bunlar da Zara 2015 - 2016 kış sezonu erkek koleksiyonlarından:






Erkek için 81 yılbaşı hediyesi vaat etmişim, fotoğrafları eksiksiz olarak eklemeye dikkat etmem lazım. Şimdi saydım 57 olmuş, iyi, az kalmış, bir de bitirince saymak lazım. İşte DeFacto'dan hayatınızdaki erkeklere, bir jest yapmak istediğiniz beylere alabileceğiniz parçalardan 5 tanesi:





Erkekler için 2016 yılbaşı hediyesi fikirleri temalı yazımıza Boyner mağazalarından alabileceğiniz parçalarla devam ediyoruz:









Sondan bir önceki uğrağımız Hatemoğlu:





Bunları büyük bir alışveriş sitesi olan Macy'sde gördüm:







































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.