14 Aralık 2015 Pazartesi

Erkek İçin 148 Adet 2016 Yılbaşı Hediyesi




Bir Kız Bir Ana bloğunun sayın ziyaretçileri; size bu konuyu hazırlayana kadar deyimin tam anlamıyla göbeğim çatladı yemin ederim. Yukarıda 148 adet 2016 yılbaşı hediyesi yazıyor ama bu kolaj haline getirdiğim fotoğrafların sayısı, 148 fotoğrafta 500'den fazla alternatif göreceksiniz  aslında.



Birkaç gündür depolayıp hazırlayıp fotoğrafları, bugün artık "Tamam," dedim, "Bitecek bu iş." Cidden çok uğraştım ama sonunda ortaya erkeğe yılbaşı hediyesi fikirleri arayanlara bolca fikir verecek zengin bir yazı çıktığını umuyorum. İşte erkeklere yönelik 148 hediye temalı fotoğraf:


Programıma Ted Baker erkek koleksiyonundan seçtiğim parçalarla başladım, öyle de devam ediyorum:









Buldum Buldum sitesinde çok sayıda erkek arkadaşa yılbaşı hediyesi alternatifleri bulabilirsiniz. Farklı bütçelere hitap eden bu ürünlerin bir kısmı kişiye özel hediye kategorisine giriyor. 









DeFacto mağazalarındaki erkek kazak, hırka, atkı, bere ve saat modellerine bir göz atalım şimdi:







Burberry 2015-2016 erkek koleksiyonlarından çok fotoğraf indirdim, çok sayıda seçenek vardı ve hepsi de gayet şık görünüyorlardı. 22 fotoğrafla en kalabalık klasörüm bu galiba. İşte geliyor:























Beymen mağazalarında bulabileceğiniz erkeğe yılbaşı hediyesi seçeneklerine geçelim şimdi de. Cep mendilleri, kravatlar, kazaklar, çantalar ve kaliteli kol düğmesi modelleri geliyor:











Takı ve aksesuar kullanmayı seven, tesbih kullanan erkeklere 2016 yılbaşı hediyesi almak için Lidyana'ya bakabilirsiniz. Burada ayrıca teknolojik aparatlar ve giyim eşyaları da var.
















Marks and Spencer mağazalarında hediyelik ürün çeşidi gayet bol. İşte benim seçtiklerim:















Seçkin markaların kaliteli erkek ürünlerini bulabileceğiniz adreslerden biri de Vakko:









Bakalım Zara'da neler var?








Sırada Mudo'dan seçtiğim 2016 yılbaşı hediyeleri var:





Bunlar Ralph Lauren'den:








Macy's ve Nordstrom alışveriş sitelerinden de bir şeyler seçtim. Önce Macy's:








Ve bunlar da Nordstrom'dan:












Yılbaşında hediye almak istediğiniz erkeklere Mango'dan da bir şeyler bakabilirsiniz, güzel seçenekler var:






1 veya 2 klasör kaldı galiba. Öyle umuyorum ama bakmaya da korkuyorum, cidden yordu bu konu beni. Sıradaki ev ve ofis hediyesi tarzı ürünleri Artist Hediyelik'den seçtim:











Joseph Abboud markasının erkeklere yönelik çok şık ürünleri var. İşte bunların küçük bir kısmı:








































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.