16 Aralık 2015 Çarşamba

Sarışın Kadınlar İçin 2016 Yılbaşı Hediyeleri


Nereden aklıma geldi sarışın kadınlar için 2016 yılbaşı hediyeleri diye bir yazı yazmak, valla bilmiyorum, benim gibi gün içerisinde konular ve fotoğraflar arasında dört dönerseniz aklınıza bir sürü şey gelir ve bunların hangisinin nereden geldiğini hatırlamak mümkün değildir. Ancak o anda o konuyla ilgilenicem de öyle. Google'a "Sarışınlara hangi renkler yakışır?" diye sordum, sağ olsun her zaman iyi - kötü bir cevap verir, buna da verdi, o doğrultuda birtakım giyim eşyaları seçtim. 1 - 2 elbise ve 4 - 5 parça da babydoll - sabahlık tarzı kıyafet dışında çoğunlukla kazak - hırka tarzı şeyler bunlar, çünkü başkasına giyecek alırken beden tutturmak zordur ve bunlar bana göre isabetli bir seçim yapma şansınızın en yüksek olduğu parçalar.


Şimdi, sarışınlara yakışan başlıca renkler kırmızı, siyah, mavi, lacivert, camel tonları, toz pembe ve beyaz olarak gösteriliyor. Ki beyazı sanmazdım, beyaz tenli bir sarışını solgun gösterir diye düşünürdüm. Ama bu makyajla da ilgili sanırım, saçları belirli, baskın bir sarı tonunda olan kadınlar makyaj yapmazlarsa her türlü solgun görünüyorlar bildiğim kadarıyla, sarı saç ille de az - çok makyaj istiyor. Beyaz renk konusunda şöyle bir şey var; kırık beyaz, ekru, açık krem gibi tonlar daha koyu, daha bir kumrala dönük sarışınlara yakışırmış; saf beyaz ise baya sarışın olanlara.





Buraya kadar gördüğünüz bütün kadına yılbaşı hediyesi alternatifleri Macy'sden. Şimdi de DeFacto 2015 kadın kazak koleksiyonundan seçtiğim parçalar geliyor.





Sarışın bayan eşe veya kız arkadaşa hediye fikirleri arayan beyler Victoria's Secret mağazalarındaki iç çamaşırı, babydoll, pijama takım ve diğer ürünlere de bakabilirler.






Gelelim Colin's mağazalarından seçtiğim sarışın kadınlara hediye alternatiflerine. Bakın ne güzel kazaklar var. 1 tane de uzun hırka indirmişim.






Bershka'dan dantel detaylı siyah bir şort tulum ve ekose desenli, asimetrik kesimli kırmızı bir bluz geliyor:




Bu floral desenli Ted Baker elbise sarışın bir kadına nasıl da yakışır, görüyorsunuz:


Bunlar da Ted Baker'dan seçtiğim diğer parçalar:



Bu siyah kombinezon ve dantelli siyah sabahlık Marks and Spencer'dan:



Bu lacivert şapka sarı saçların üstünde güzel durmaz mı sizce de? Bu da M&S'den:


Programıma Gap mağazalarında bulabileceğiniz 2 kazak ve 1 hırkayla devam ediyorum:




Aşağıda göreceğiniz yılbaşı hediyesi alternatifleri Massimo Dutti 2015 kış koleksiyonundan:




Nordstrom'da gördüğüm bu pançoyu çok beğendim:


Bu panço da Nasty Gal'den:


Koton kumaştan yapılmış olan bu jakarlı koyu mavi pelerine gelinde, bunu Mango'dan aldım:


Aşağıdaki parçaları Urban Outfitters'da buldum:




Son olarak Vakko'dan beyaz biyeli güzel bir siyah triko geliyor:


Elim değmişken sarışınlara yakışacak ruj renklerine de göz atmıştım. İndirdiğim birkaç fotoğrafı ekleyeyim, ruj almayı düüşünürseniz işinize yarar:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.