6 Ocak 2016 Çarşamba

Erkeğe 2016 Sevgililer Günü Hediyesi Ne Olabilir?


2016 Sevgililer Günü hediyesi fikirleri bakınmaya başladım ufak ufak. Şimdi, böyle bir konu için sağa sola bakarken binlerce, on binlerce alternatif bulabilirsiniz ama bu alternatifler, kategorize edildiğinde dön dolaş aynı şeylerdir: Giyim eşyaları, giyim aksesuarları, ev veya ofis aksesuarları, özel ilgiler ve hobilere yönelik ürünler (Kitap, film, satranç veya tavla takımı, hobi setleri)...budur yani. Bir de ilginç ürün, orijinal ürün adı altında lanse edilen ürünler var ki benim kadar araştırırsanız onlar da gözünüze o kadar ilginç görünmemeye başlar. Hoş olmadıklarından değil, güzel şeyler vardır içlerinde ama süslü reklam sözlerinde ifade edildiği kadar orijinal değildirler yani. Yazıda göreceğiniz öneriler de ona göre olacak bu durumda.İşte erkeklere alınabilecek 2016 Sevgililer Günü hediyeleri olarak seçtiğim bazı ürünler:


Mavi Jeans, Massimo Dutti, Bershka, Colin's ve Zara'ya baktım bu yazı için, daha sonra başka yazılar da yazacağım bu konuda - yazmalıyım.




Evden garip sesler gelmeye başladı bu arada. 1 - 2 saat önce sıkıntı ve üzüntü içinde suların akmadığını fark etmiştim, galiba geliyor. Konuyla ilgisi yok biliyorum ama tam yazı yazarken oldu, önce irkildim, donra mutlu oldum. Gidip baksam mı gelmiş mi diye? Bakmayayım, biraz daha süre vereyim, gelmediyse moralim bozulur şimdi.






Heh, fotoğraflar da bitti. Çok açım ben, gidip aç karnımı doyurayım şimdi. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine buyurun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.