19 Aralık 2016 Pazartesi

El Yapımı Yeni Yıl Bilekliği Modelleri


Hiç hesapta yokken yeni yıl bilekliği modelleri hazırlamam gerekti sayın ziyaretçiler; ben de ne yaptım, konudan birkaç tane de yazı çıkarmaya karar verdim. Şu anda o yazılardan ikincisiyle görüşüyorsunuz. Yılbaşı bilekliği veya yeni yıl uğur bilekliği gibi aramalar yaparsanız görürsünüz; bu tip bileklikler yılbaşı renkleri ile ve yılbaşına özgü figürlerle hazırlanıyor. Noel Baba, geyik, parlak toplar, kar tanesi gibi figürler kullanabilirsiniz bu tip bileklikler için mesela. Benim elimde öyle şeyler yoktu pek ama uygun renklerde (Kırmızı, beyaz, yeşil, sarı) boncuklar vardı, sallantı malzemeleri de vardı, baya konsepte uygun bir şeyler yapabildim.


Gümüş rengi boncukları misinaya dizip aralarından ucuna yonca taktığım renkli boncuklar sallandırdığım bu model pek güzel oldu. Yani olmuş herhalde, Facebook sayfama koyduğumda baya iltifat aldı.




Evde kelebek, baykuş, topuklu ayakkabı, çizme gibi figürler vardı, onları da kullandım. Bakın neler çıktı ortaya:







Misinaya dizme şeklinde modeller de yaptım ama daha çok takı çivileri, halkalar, zincirler kullanarak sallantılı bileklik modelleri çıkardım. 2 elimde birer kargaburun vardı bunları yaparken tabii. El yapımı takılar yapanlar bilir, temel malzemeler bunlardır.









Konumuz el yapımı yeni yıl bilekliği modelleri ama  takı çivilerini doğru noktadan kesip güzelce kıvırıp kapatnayı, halkaları düzgünce açıp kapatmayı öğrendikten sonra aynı prensiple kolye, halhali küpe, gözlük zinciri gibi takılar da yapabilirsiniz. Bana bazen bunları yapmanın zor olup olmadığını sorarlar, hayır, ilginiz ve yatkınlığınız varsa ve zaman ayırırsanız zor bir şey yok; neler neler yapılır. Çalıştıkça eliniz hızlanır, zevkiniz gelişir, satış yapmak niyetindeyseniz çevrenizdeki alıcıların neleri beğendiğini öğrenirsiniz falan filan. Bu yazıda gördüğünüz modeller hele, hiç zor şeyler değil, ben genelde basit ve klasik şeyler yaparım.





Birkaç fotoğraf daha ekleyip bitireyim artık. Ziyaretiniz için teşekkürler.



  

Yılbaşı bilekliği nasıl yapılır - videolu tarif için tıklayın



1 yorum:

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.