6 Nisan 2017 Perşembe

Pronovias'tan 2018 Gelinlik Modelleri: Ön Koleksiyon

 Aslında hiç aklımda yoktu Pronovias 2018 gelinlik modelleri hakkında yazmak, daha 2017 Nisan'ındayız bir kere. Ama ön koleksiyon piyasaya sunulmuş bile, başka bir şey ararken karşıma çıkınca, ben de yazayım dedim.


Canım blogum benim, yeterince ziyaret edemiyorum seni. Valla umursamadığımdan değil, haddinden fazla dağınık çalışıyorum, sıra gelmiyor. Bak ne güzel bir yırtmaçlı gelinlik kondurucam şimdi sana. Deniz kızı tarzında, uzun kollu bir şey. Bak bakalım beğenecek misin?

 Buna ne dersin acaba? 2018 prenses gelinlik modelleri arasında seçim yapmaya çalışacak gelin adayları için güzel bir alternatif değil mi? Tül ve dantel kumaştan yapılmış ve çok görkemli görünüyor.

Kusura bakmayın sayın ziyaretçi, insan bloglarını ihmal edince gönüllerini almak için böyle şirinlikler yapma gereği duyuyor. Akli dengem gayet yerinde bu arada, ne yaptığımın farkındayım. Hoş geldiniz. Nasıl, beğendiniz mi gösteriyi? Devam edin lütfen, daha bir sürü fotoğraf ekliycem.


 Şimdi ne geliyor bil bakalım, sevgili blog? Hayır bilemedin, öyle ihtişamlı bir şey değil, sade gelinlik modellerini tercih eden kadınlara hitap edecek bir model gelecek. Ama önden göründüğü kadar sade değil, bu muhteşem bir sırt detaylı gelinlik aynı zamanda. Krep kumaştan dikilmiş olan gelinliğin sırt kısmı kristal tül kumaştan ve tülün üstünde değerli taş aplikleri yapılmış.

 Bu ne buyurulur acaba, bu 2 parça görünümlü gelinlik modeline? Etekleri Mikado kumaşından yapılmış, üst kısmı ise zengin çiçeksi aplikeler ve değerli taşlar işlenmiş tül kumaştan.


Cidden hiç hesapta olmayan bir yazıydı yalnız, fotoğraf indirip boyutlandırmaktan helak oldum. Bunlar zamanla öğrenilen şeyler, eskiden öylece indiriverirdim. Bu büyük boyutlu, ağır fotoğraflar siteyi de ağırlaştırıyor halbuki. Şimdi de ama, boyutu küçült, webe uyarla derken zaman geçiyor. Gerçi, fotoğraflar aynı ölçülerdeyse boyutlandırmayı toplu olarak yapmak mümkün. Ama web için kaydet seçeneğini tek tek uygulamak gerekiyor, onu toplu yapmanın bir yolu varsa da ben bilmiyorum. Neyse, bunu demiyordum, ne diyordum, Pronovias 2018 gelinlik modelleri diyordum. Hemen geliyor birkaç tane daha:


 

Sade, aynı zamanda çok şık ve zarif olabilir. Markanın 2018 gelinlik modelleri arasında yer alan Dresden isimli gelinlik aşağı yukarı bu şekilde tanımlanmış. Sade ama drapeleri ve akıcı etekleriyle hareketli bir model bu, Helen tarzı gelinlik havasında biraz.


Çarpıcı bir model var sırada şimdi, bir fırfırlı balık etek gelinlik modeli.  Kalçaların altına kadar inen drapeler ondan sonra hareketli eteklere dönüşüyor. Kalp yakasının üst kısmında değerli taşlardan yapılmış ince bir şerit var. Sırt dekoltesi ve ince askıları da değerli taşlarla bezenmiş.


  2 parça gibi görünen gelinlik modelleri hoşunuza gidiyorsa Pronovias'ın 2018 koleksiyonlarında bu tarz alternatifler bulabilirsiniz. İşte onlardan biri; gauze ve tül kumaşlardan yapılmış olan Dramia.


Satırlarıma burada son veriyorum ama gösteri henüz bitmedi. Aşağıda daha fazla model görebilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.