10 Ağustos 2017 Perşembe

Havana'da Düğün Fotoğrafları

Şunu belirterek başlayayım söze, Havana'da düğün fotoğrafları konulu bu yazıda göreceğiniz fotoğraflar gerçek bir düğünden değil, bu bir kurgu. 2 manken gelin - damat gibi giydirilip Küba - Havana sokaklarında fotoğrafları çekilmiş, bir mekanda masa dekorları hazırlanmış falan; böyle bir çalışma. Bazen bu tarzda güzel çalışmalara rastlıyorum, bunu da beğendim ve ziyaretçilerimizle paylaşmak istedim. Bir Küba gezisi yapmayı hayal edenler için ki ben isterim, fikir verici de olabilir biraz. Yazıyı yazan kişi, Claire McGowran Küba'ya gittiğini ve ülkenin o zaman gezdiği en eşsiz yerler arasında olduğunu yazmış. Pozlar, masa dekorasyonları, çiçekler falan Birds & Honey düğün organizasyonları şirketi tarafından ayarlanmış. Mankenin üstünde uzun tül kollu bir Claire Petitbone gelinlik var. Modeller Heather Hockley ve Igor Vladetic. Hoşunuza gideceğini sandığım fotoğraflar Gaby Rguez Photography tarafından çekilmiş.





Bir Unesco araştırmasına göre insanların en çok görmek istediği ülkeler arasında yer alan, sokaklarında klasik arabaların cirit attığı, eski pazarlarında birbirinden güzel ve ilginç eşyaların, antikaların satıldığı, her keseye uygun yemek çeşitlerinin bulunduğu, otellerde veya devlet kontrolündeki güvenli evlerde (Casa Particular) konaklayabileceğiniz Küba'da düğün fotoğrafları çektirmek fena bir fikre benzemiyor, değil mi? Burada lüks oteller yok sanırım, "Bir Hayalin Peşinde" isimli web sitesinde Küba'nın 5 yıldızlı bir otelinden 3 veya 4 yıldızlı otel performansı beklemeniz gerektiğini okudum.





 Orijinal yazının sahibi bir Şubat ayında, eski Havana sokaklarında yapılmış olan bu çekimlerde görülen mekanın La Guarida isminde bir yer olduğunu tahmin ediyor.





Düğün fotoğrafçısı seçiminin önemli bir şey olduğunu zannediyorum, neticede hayatınızın çok önemli bir günü ve o günden kalacak görsellerin mükemmel olmasını istersiniz. Popüler fotoğraf sanatçılarına herkesin bütçesi yetmez tabii ama en azından bu konuda yetenekli ve becerikli biriyle anlaşmakta fayda var.




Kaliforniya'da bir plaj düğünü için tıklayın

2 yorum:

  1. Kurgu bile olsa güzel bir çalışma olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Beğendiğinize sevindim, teşekkürler. = )

      Sil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.