17 Ağustos 2017 Perşembe

Yaz Düğünleri İçin Elbise Fikirleri

Bir süredir moda yazısı yazmadım sanki blogcuğuma. Yoksa yazmış mıydım? İstesem hemen bakar anlarım da bakmıycam, yaz düğünleri için elbise fikirleri diye bir yazı yazmaya kafaya koymuşum nasılsa çünkü. Baktım Free People sayfalarında eklemekten hoşlanacağım şeyler var, ben de bu aralar formumdayım, kolayca çıkıveriyor elimden yazılar, bunu da yazayım madem dedim. Makale yazmak bana hiçbir zaman zor gelmemiştir zaten, sevdim ben bu işi.Ama bazen bir bıkkınlık geliyor, duraklıyorum. Sonra gaza gelip yine hızlanıyorum, falan filan.

Programıma güzel bir payetli mini abiye elbiseyle başladım gördüğünüz gibi ve yine mini boyda, derin V yakalı bir mavi dantel elbise ile devam ediciim.


Onu da yayına aldım, şimdi ne eklesem? Bir yandan görsellere bakıyorum tabii, her an bir karar verebilirim. Ve işte verdim bile, önden düğmeli, dantel detaylı bir siyah uzun elbise geliyor şimdi de. Kısa kollu, yer yer transpatan bir elbise bu. V yakası oldukça derin.


Sıradaki pembe mini abiye omuz yırtmaçları, ön ve arka kısımlarındaki boncuk işlemeleri, sırt kısmının V şekindeki açıklığı ve rahat kesimiyle hoş görünüyor.


Onu da aradan çıkardıktan sonra seksi mini abiye modelleri arayan ziyaretçilerimize hitap edeceğini düşündüğüm haki renkli, V yakalı, ince askılı, nakışlı ve payetli bir elbise lütfediciim.


Şifon kumaştan dikilmiş olan bu mercan rengi abiye elbisenin üstüne minik boncuklar dikilmiş. Uzun, örgü bir şerit yuvarlak yakasını sardıktan sonra sırt kısmında çapraz askılara dönüşüyor ve sonra da belinde bir kuşak gibi bağlanıyor.


Programıma derin V yakalı, çok renkli bir boncuklu mini abiye ile devam ediyorum. Öyle böyle değil ama, tamamen boncuklu, desenleri, çizgileri falan hep boncuklarla yapılmış.


Şimdi ne gelecek dersiniz? Yüksek yakalı, floral desenli, sırt dekolteli bir sarı mini abiye gelecek.


 Bir havuzbaşı düğünü için mesela şöyle uçuş uçuş bir çiçek desenli abiye giymek istiyorsanız bu model size hitap edebilir.


Programıma dantelli, kolsuz bir dar kesim siyah mini abiye elbiseyle son veriyorum. Ziyaretiniz için teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.