27 Eylül 2017 Çarşamba

Antep Fıstığı Kabuklarıyla Kuşlu Duvar Süsü


Nereden çıktı karşıma hatırlamıyorum bu Antep fıstığı kabuklarıyla duvar süsü konusu, Pinterest'te olabilir. Gördüğüm anda hoşuma gitti, blogum için güzel bir içerik olacağını düşündüm. 2 - 3 gündür yazılacak da, ancak sıra geldi işte. Karnım da aç bu arada ama şunu yayınlayana kadar durabilsem öyle iyi olacak ki, aklımdaki bir işi aradan çıkarmış olucam.



Şimdi, Google Translate yardımıyla anladığım kadarıyla, bu DIY (Do it yourself: Kendin yap) projesini gerçekleştirmek için gereken malzemeler bir miktar Antep fıstığı kabuğu, bunları boyayabileceğiniz türden boya ve duvara yapıştırmak için de tutkal. Önce kabukları tuzdan arınmaları için güzelce yıkamak gerekiyor. Sonra gazete kağıdı, kağıt havlu vb. bir şeyin üstüne yayıp kurumalarını bekliyor, sonra da istediğiniz renklere boyuyorsunuz. Fotoğraflardaki kuşların gözleri siyah boyayla yapılmış ama gagaları nasıl yapılmış anlamadım. 




Hala açlıktan ölmediğime göre biraz daha dayanabilirim sanırım. Ne diyordum, kabukları boyayıp kurumalarını bekliyorsunuz. Sonra da bunları evin istediğiniz bir duvarına çizdiğiniz bir ağacın dallarına yapıştırıyorsunuz. Çocuk odası dekorasyonu için de kullanılabilir sanki de mi, yakışır.





Güzel konular bunlar aslında, aransa daha neler bulunur ama ben çok çeşitli konularda yazıyorum, öyle bir yol tutmuşum ki belli bir konuya yoğunlaşmak gibi bir şansım yok bu saatten sonra. 


Ve bitti, şimdi bir güzel karnımı doyurayım. Bunun için çok geç bir saat aslında ama n'apalım, daha çalışıcam, aç aç olmaz. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine gelin.

2 yorum:

  1. çok güzel gözüküyor canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben yapmadım ama özgün olarak ben yazdım. Ziyaret edip yorum yapmayı unutursam diye karşı jest olarak ben de yazılarınızdan birini sayfamda paylaştım ama uğrarım da sonra. Teşekkürler, yine beklerim. = )

    YanıtlaSil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.