19 Eylül 2017 Salı

Ne Güzel Abiyeler Bunlar!

Macy's sitesinde gördüğüm abiye elbise modellerinden söz ediyorum, ne zamandır pek bakmıyorum oraya, ne güzel şeyler koymuşlar. Yukarıdaki siyah mini kokteyl elbisesi mesela, çok zarif değil mi?  İnce yapılı bir kadına da yakışır, ince görünmek isteyen bir kadına da; bol kesimi sayesinde fazlalıkları saklar çünkü. Yakası da boynu uzun gösterir. Elbisenin sırt kısmında hoş bir detay var, orası da V şeklinde ve fiyonk yapabileceğiniz  bir kuşak eklenmiş.


Şimdi de gümüş rengi - gri tonlarında, boncuklar ve payetlerle süslenmiş V yakalı bir düğün elbisesi geliyor. Bluzan elbise veya bluzon elbise de deniyor bu modellere. Bluzan ne demek diye soracak olursanız kalçaya sıkı bir şekilde oturarak biten kısa ve dökümlü bluz demek. Bu elbisenin üst kısmı da o havada.




Bu halter yakalı siyah - altın rengi balık etek abiye nasıl?



Şimdi de 2 tane toz pembe abiye elbise takdim ediciim. Birincisi kolsuz, yuvarlak yakalı, vücudu saran, dantelli bir elbise. İkincisi ise pelerin abiye tarzında dökümlü bir model. Yakasındaki parıltılı süslemelerle ve akıcı modeliyle göz dolduruyor.



Yırtmaçlı abiye elbiseleri seviyorsanız bu dantel detaylı, çiçek desenli siyah elbise hoşunuza gidebilir. 



Gözlerimden uyku akmaya başladı ama bu yazıyı bitirmeden kafamı yastığa koymayı düşünmüyorum. Devam edelim öyleyse. Dar kesim abiye modellerini tercih eden Bir Kız Bir Ana ziyaretçilerinin hoşuna gidebilecek beyaz bir elbise geliyor şimdi. Siz farkında değilsiniz tabii ama ben bunu yazdıktan epeyce sonra geliyor aslında. Bilgisayarım yoruldu ve teklemeye başladı. İkide bir Mozilla Firefox (Yanıt Vermiyor) şeysiyle karşılaşıp fenalıklar geçirerek silkelenmesini bekliyorum. Bitirsem de ikimiz de biraz dinlensek.



Ben dayansam bu cihaz dayanamayacak, öyleyse programıma son vereyim artık. Son olarak tül kollu bir şarap rengi abiye geliyor ki ben rengine bayıldım. Onu da ekleyip bilgisayarı kapatıyor ve kendimi yatağa atıyorum. Ziyaretiniz için teşekkür ederim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.