2 Ekim 2017 Pazartesi

15 Sokak Modası Fotoğrafıyla Erkek Kombin Fikirleri


Blogcuğumun erkek giyim kategorisi uzun zamandır boynu bükük duruyor, şunun yüzünü bir güldüreyim dedim ve 15 adet sokak modası fotoğrafıyla bir erkek kombin fikirleri yazısı patlatayım dedim, iyi ettiğimi düşünüyorum. Açılışı spor tarzda, sade ama gayet uyumlu bir kombinle yaptım gördüğünüz gibi. Beyaz tişört, bej pantolon, lacivert blazer ve aynı renkte ayakkabılar, kahve tonlarında çanta, atkı ve saat kullanmış arkadaş ve ortaya gayet hoş bir görünüm çıkmış.


Ben giyimde her zaman biraz renk uyumu, biraz estetik, biraz vücut tipine uygunluk ararım. Böyle enteresan, çılgın, uyumsuz kombinlerin yer aldığı fotoğraflar da var ama cidden göze hoş görünmüyor. Ayrıca günlük hayatta istediğiniz kadar çılgın, alakasız falan giyinebilirsiniz ama o tip kombinler birçok ortama uymaz. Yukarıdaki kombine bakar mısınız mesela, sade ve alışıldık ama ne kadar da düzgün. Açık mavi, koyu mavi e kahverengi ne güzel bütünleşmiş. Üstüne kahverengi bir blazer veya hırka ya da jean ceket giyilebilir. Kıyafette her parça düz, üstüne alacağınız parça desenli de olabilir o yüzden. Blazer kareli olabilir mesela, hırka kilim desenli olabilir, öyle bir şeyler.


Tukarıdaki fotoğrafta günlük, rahat, salaş bir kombin yapmış bir genç adam görüyorsunuz ki fena bir kıyafet değil beyaz spor ayakkabılar bu renklerin altında sırıtıyor, çok tek başına kalıyor. O ayakkabılar kırık beyaz olsa bile idare ederdi, bej veya siyah olsa daha da iyi tabii. Şapka takmasını beğendim, böyle şapkalı erkek kombinleri hoş görünüyor bana.


Beyaz ayakkabılar gri, yeşil, siyah (Yoksa lacivert mi?) ve beyaz renkte parçaların kullanıldığı 4 renkli bir kombinle devam ediyorum programıma. Dikkat ederseniz gri sweatshirtin altından, tişört mü, gömlek mi neyse, beyaz bir giysinin uçları sarkıyor ve bu küçük detay ayakkabılarla bütünleşiyor. Giyen böyle bir hesap yapmış mıdır bilmiyorum ama ben öyle görüyorum.


Burada klasik anlamda bir renk uyumu yok ama gömlekle ayakkabılar ve gömleğin deseniyle ceketin üstündeki baskı birbirini tamamlıyor. Sırıtan, alakasız görünen bir renk yok. Saat de rastgele bir seçim değil. Gence yakışır - yakışmış da.


Keyfiniz bilir tabii ama yukarıdaki fotoğrafta da benim beyaz spor ayakkabı ile kombin yaparken kaçınmanızı tavsiye edeceğim bir görüntü var. Tişörtün üzerinde beyaz renkli bir baskı, bir amblem falan olsaydı ayakkabılar o kadar tek başına görünmeyecekti. Bakın şunun gibi:


Klasik anlamda bir renk uyumu yakalamasanız da olur ama kıyafetinizin bütününde bir uyum olduğundan emin olun. Bu kombinde hiçbir parça tek durmuyor mesela. Şapka dışında bütün parçalar koyu tonlarda ama şapka da işi bozmuyor. Beyaz olsa bozardı ama.


İşta basit, rahat bir bej - beyaz uyumu örneği.  Pantolonun renginde bir şapka veya kasket güzel tamamlardı ama günlük bir kombin olarak gayet düzgün. Saatin kayışı kahverengi sanırım, siyah olması hoş olmaz bence. 


Bu fotoğrafla beraber şuna dikkatinizi çekmek istiyorum, koyu renk parçalarla beraber tek başına kullanılan beyaz bir giyim eşyası, üst olarak kötü durmuyor. Ayakkabı olursa bozuyor kombini. 

Artık yazmayı bırakıyorum ben, diğer fotoğrafları da ekleyip yazıyı piyasaya salıcam. Ziyaretiniz için teşekkürler.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.