29 Ekim 2017 Pazar

Alice + Olivia'dan Süet Ve Deri Şöleni


Bir moda yazısı yazayım dedim blogcuguma ve bu sefer bazen olduğu gibi çok fazla şuraya buraya bakmam gerekmedi. Alice + Olivia sitesinden bir şeyler yazmak bir süredir aklımdaydı, girdim, baktım 2017 - 18 kış sezonu için süet ve deri kıyafetler koymuşlar, onlar hakkında yazayım dedim. Açılışı streç deri kumaştan yapıldığı için vücudu sıkıca saran kolsuz, V yakalı bir siyah deri elbise ile yapmış bulunuyorum. İkinci olarak da yüzde 100 süet kumaştan yapılmış çok şık bir kömür grisi kaban gelecek. Çok klas bir görünümü olan bu midi boy kaban mini elbise ve diz üstü çizmelerle de güzel olur.



Mini etekleri sever misiniz? Öyleyse bu süet kumaştan dikilmiş şarap rengi mini etek hoşunuza gidebilir.  Topuklu ayakkabılarla güzel durmuş ama diz üstü çizmeyle muhteşem olur. 


Sırada devrik yakalı, önden açık bir lacivert süet mini ceket var. Çok şık görünüyor bence.


Şimdi de yaka ve kol kenarlarıyla eteklerinde beyaz  şeritler olan, sırt kısmı yazı baskılı bir siyah deri bomber ceket geliyor.


Sıradaki siyah deri pantolon yanlarındaki zincir detaylarıyla dikkat çekiyor. Özel, elastik özellikli bir deriden dikilmiş, vücuda yapışıyor ve hiçbir zaman diz yapmıyor. 


 Asimetrik fırfırlı, mini boyda bir siyah süet elbise  geliyor şimdi. Aynı modelin laciverdi de var. 


Ben pantolonlarda biraz paça olmasını severim. Böyle bir modeli memnuniyetle giyerim o yüzden.


Programıma açık taba rengi süet, diğeri siyah deri kumaştan dikilmiş 2 kısa paça pantolon ile devam ediyorum.  Bilek boyu pantolon olarak da anılıyor bu modeller. 



 Sırada ne var, yüzde 100 deri kumaştan yapılmış bir motorcu tarz siyah ceket var.  


Şimdi anvelop görünümlü bir siyah deri mini etek geliyor. 


Kısa paçalı, dar kesim bir kömür grisi süet pantolon ve bir de zımba detaylı siyah deri mini etek eklediktan sonra programıma son vericiim. Aklımda bol fotoğraflı bir konu var, beni epeyce yoracak olsa da bugün onu da hazırlamak niyetindeyim. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine gelin.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.