12 Ekim 2017 Perşembe

Birbirinden Güzel 32 Sonbaharlık Ceket

Moda yazısı olarak ne yazsam diye düşünürken Romwe'ye baktım ve renk renk, çeşit çeşit sonbaharlık ceket modelleri buldum sayın ziyaretçiler. Değişik, tarz parçalar var burada, hoşunuza gideceğini sanıyorum. Başlangıç olarak inci düğmeli, kenarları saçaklı bir tüvit blazer ceket takdim ediyorum.


Tüvit kumaştan dikilmiş bir blazer daha geliyor, bu seferki uzun. Ben ikisini de beğendim.

 Bomber ceketler son birkaç yıldır baya bir piyasada. Romwe'deki bu önü fırfırlı ceket bana değişik ve hoş göründü.


Şimdi de sitedeki floral desenli ceket modellerinden birkaç örnek görelim: 


Şimdi de üstüne yer yer çiçek desenleri serpiştirilmiş siyah bir motorcu tarz ceket geliyor.

Programıma açık mavi renkte, düşük omuzlu bir kapüşonlu denim ceket ile devam ediyorum sayın seyirciler.

 Robasındaki renkli işlemeler bu askeri yeşil tonundaki spor cekete hava katmış. 


Sırada şal yakasına kadife kumaştan bir şerit geçirilmiş ekose desenli bir blazer var. 

 Tamamen veya kısmen çiçek desenleriyle süslenmiş olan epeyce ceket var Romwe'de. İşte bir tane daha:

 Şimdi de sahte kürk detaylı, havacı tipi bir jean ceket takdim ediciim. 


Bu renk bir ceket her eve lazım. Hemen her renkle kombinlenebilir. 


Orijinal, farklı bir ceket almayı düşünürseniz kollarının alt kısmı işlemeler ve ponponlarla süslenmiş olan bu kısa siyah blazer hoşunuza gidebilir.


Üstüne mavi kuşlar işlenmiş olan bu gizli fermuarlı, ekose desenli uzun cekete ne dersiniz?


Sırada kenarları ve kol ağızları kontrast şeritli, mini boyda, siyah beyaz bir tüvit blazer var.


Bu kol kesimine trompet kol deniyormuş.


 Tribal desenleri severim ben. Ya siz? 


 Pelerin tarzında cepli, kapüşonlu bir lacivert ceket geliyor.





Onu koyu kırmızı tonunda, kapüşonlu bir ceket takip ediyor.


Daha çok sonbaharlık ceket modeli görmek isterseniz aşağıya doğru devam edebilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine gelin.






Yeni sezon hırkalar için tıklayın



2 yorum:

  1. Çok güzeller. Hiç cekete doyamiyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek derledim, bazılarına özellikle bayıldım. = )

      Sil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.