19 Ekim 2017 Perşembe

En Güzel Erkek Kadife Pantolon Modelleri


 Bu yıl modacılar ne güzel erkek kadife pantolon modelleri sürmüşler piyasaya, kadınlar için de o kadar çeşit var mı bakmadım, varsa memnun olurum, severim ben bu tarz pantolonları. Yukarıda gördüğünüz rahat kesim, chino tipi bej kadife pantolon Massimo Dutti'den. Rengi süper bence, birçok farklı renkle kombinlenebilir. Mango'da da yeşil, gri, gece mavisi, yanık turuncu ve siyah renkli kadife pantolonlar bulabilirsiniz.





 Fitilli kadife pantolon modellerine Zara 2017 erkek koleksiyonunda da yer verilmiş. 



 Şimdi de Beymen mağazalarından alabileceğiniz pantolonlar geliyor:



Bunlar da Macy'sden.


 Kadife pantolonları mevsime ve gireceğiniz ortama göre gömlek veya ince kazak ve blazer ceketle, gömlek ve hırkayla, kazak ve spor ceketle, gömlek ve yelekle kombinleyebilirsiniz. Bunlar daha çok spor tarzdaki kombinlere yakışan pantolonlardır. Kombinlerinizin iyi görünmesini istiyorsanız bazı temel giyim kurallarına dikkat edin. Örneğin ince görünmek istiyorsanız açık renklerden ve kontrast renkli kombinlerden uzak durun. Pantolonunuzla aynı renkte ayakkabı giyin. Tepeden tırnağa aynı renkte giyinme yoluna da gidebilirsiniz. Böyle bir kombin monoton görünümlü olmak zorunda değil; mesela gri gömlek, pantolon ve ayakkabıdan oluşan bir kombine bordo veya siyah gibi griye uyan kontrast bir renkten blazer, yelek veya hırka giyerek renk katabilirsiniz.  Renklerin birbiriyle uyumlu olmasına özen gösterin. Saat ve bileklik gibi aksesuarlar kullanacaksanız onları da kıyafetinize uydurun. Örneğin siyah ve gri tonlarında bir kombinle kahverengi kordonlu saat kullanmayın. Hemen her kıyafetinizle uyacak bir saatiniz olmasını istiyorsanız gümüş rengi bir saat alın. Spor tarz kombinler takım elbise kombinlerine göre daha az itina ister, daha gevşek kurallara tabidir, daha kolay hazırlanır. Yine de ne kadar uyumlu giyinirseniz o kadar iyi görünürsünüz.

2 yorum:

  1. Kadında da, erkekte de dar pantolon sevmiyorum ben. Bol olmalı...tabii zevkler ve renkler hani hep denir ya tartışılmazmış, sevenlere bir şey demiyorum yanlış anlama olmasın, ben giyemiyorum. Bir de illa yüksek belli olacak. :)))
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakıştıran insanda beğenirim ben ama benim zevkime göre, yakıştırmadan giyenlerin sayısı baya fazla. Çok dar bir pantolonun, hele ki taytın üzerine çok kısa bir bluzu incecik bir genç kıza bile yakıştıramam mesela, estetik görünmüyor bana göre ama çok yapıyorlar. Erkeklere gelince, fazla dar pantolonu ben de sevmem onlarda fakat çok ince yapılı gençlerde kötü durmadığını fark ettim. Parçaları vücut yapına göre seçmek ve uygun parçalarla tamamlamak önemli, onu becerebilenlerde birçok şeyi beğenirim ben.

      Sil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.