18 Ekim 2017 Çarşamba

Markalardan Sonbaharlık Pantolon Ceket Kombinleri

Böyle bir yazıyı, kombin fikirleri temalı, ne zamandır boş bıraktığım bir blogum var, oraya yazacaktım aslında. Ama önce Bir Kız Bir Ana için yazasım geldi. Beymen, Mango, Zara, Massimo Dutti gibi markaların koleksiyonlarından seçtiğim parçalarla sonbaharlık pantolon ceket kombinleri hazırladım, daha doğrusu hazırlıyorum, bi yandan da yazıyorum işte. İlk kombinimi yukarıda görüyorsunuz. Bu kombinde, ceket dışındaki bütün parçalar Beymen mağazalarından, ceket ise Mango'dan. Bana başlangıç için ilham veren Beymen'de gördüğüm çiçek desenli erkek gömlek oldu ve ona uyacak parçalar seçmeye çalıştım. Ayakkabı olarak 2 alternatif koydum, seçin beğenin alın.


İkinci olarak bordo, siyah ve gri renklerle güzel bir pantolon ceket kombini ayarlamaya çalıştım. Ayakkabı için 1'den fazla alternatif koydum yine. Beymen'den 2 tane de kol saati ekledim. Bu kombini oluşturan parçaların sayfa adreslerini vereyim bu sefer.

Beymen yüzde 100 pamuk siyah gömlek için tıklayın
Zara bordo blazer için tıklayın
Mango dar kesim gri kumaş pantolon için tıklayın
Beymen bordo ipek kravat için tıklayın
Beymen ipek yaka mendili için tıklayın
Massimo Dutti gri erkek bot için tıklayın
Beymen Collection siyah Oxford ayakkabı için tıklayın
Beymen Nixon siyah saat için tıklayın
Beymen Club gümüş rengi erkek saat için tıklayın 

Zara'da deve tüyü renginde bir suni süet blazer buldum. Altına Mango'dan düz kesim, koyu renk bir jean pantolon, içine yine Zara'dan ekose desenli bir gömlek münasip gördüm. Ayakkabılar kazakla uyumlu olsun dedim. 2 renkli olanını Ted Baker, diğerini ise Zara'dan seçtim. Hızımı alamayıp bir de bileklik ekledim, o da Kravatkolik sitesinden. Şöyle bir şey çıktı ortaya:


Aşağıdaki kombinde gördüğünüz lacivert - mavi kareli blazer Zara'dan.  Camel rengi gömlekle lacivert ve mavi ayakkabıları Mango'dan, kahverengi deri botları Zara'dan seçtim. Dar kesim chino pantolon da Mango'dan. Yaka mendili ise Beymen mağazalarından.


Ekleyeceğim son kombindeki ceket, düz renk kravat ve camel rengi botlar Zara, pantolon ve gömlek Mango, siyah ayakkabı Kemal Tanca, desenli kravat da Kravatkolik'den.


Şuraya tıklayarak sokak modası fotoğraflarına da bakabilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.