5 Ekim 2017 Perşembe

Ne Güzel Yeni Sezon Hırkalar Bunlar!


Ne zamandır bakmadığım Anthropologie sitesine girdim ve siteye yeni sezon hırkalar koyulmuş olduğunu gördüm. Bu durumda, gecenin şu saati olmuş demem, gözlerim yorulmuş demem yazarım ben bunları.Dayanamayıp yatarsam da gündüz saatlerinde tamamlarım. Hırka kelimesi hepsi için uygun değil aslında,  ceket tarzında ama hırka kategorisine koyulmuş. Aralarında gerçekten çok hoş, çok tarz parçalar var, birinden birini beğeneceğinizi sanıyorum.


Yukarıdaki çok renkli kısa hırka benim çok hoşuma gitti, bilmem siz ne dersiniz? İçindeki atlet de hırkayla çok güzel uyum sağlamış. Onu ardından nötr renklerde dalgalı bir görünümü olan önden açık bir uzun hırka gelecek.


İşte bir uzun hırka daha, yukarıdakiden de uzun. Ağırlık lacivertte olmak üzere karışık renklerde kırçıllı bir görünümü var, yakasına ve ön kısmına da kalınca bir lacivert şerit koyulmuş.


Bu yarım kollu, kırpık dokulu kum rengi hırkayı birçok şeyle kombinleyebilirsiniz.


Sırada V yakalı, düğmeli, renk bloklu, canlı görünümlü kısa bir hırka var.


Programıma kaşmir karışımlı bir çita desenli ceket ile devam ediyorum. 


Bu önden fermuarlı kısa hırka da kırmızı rengi sevenler için gelsin.


 Bu koyu altın rengi hırkanın özelliği kollarındaki fırfırlar. 


Uzun salaş hırka modellerini seviyorsanız bu kırçıllı gri hırka hoşunuza gidebilir.  


Sırada kalçaların altına kadar inen,  önden açık bir leopar desenli hırka var.


Şimdi de karışık renkli, uzun bir mozaik desenli hırka gelsin. 


Aşağıya doğru devam ederek daha fazla model görebilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.