14 Ekim 2017 Cumartesi

Şık, Zarif Ve Tarz Kokteyl Kıyafetleri


Carla Ruiz 2017 abiye koleksiyonunda gördüğüm kokteyl kıyafetleri biraz nostaljik bir havaya sahip sayın ziyaretçiler, bunların özellikle modada vintage tarzını sevenlerin hoşuna gideceğini tahmin ediyorum. Yukarıda gördüğünüz yaprak desenli siyah kokteyl elbisesi mesela, genel havası ve kloş etekleriyle 1950'li yılların elbiselerine benziyor. Koleksiyonda bu tarzda başka modeller de var. . Kalp yakalı, straplez kesim beyaz bir astarın üstüne geçirilmiş desenli mavi tül kumaştan yuvarlak yakalı, truvakar kollu bir üstten oluşan şu kloş etekli elbise mesela. Çok zarif görünmüyor mu?


Katılacağınız bir davet için dinamik, azmi ve gücü simgeleyen, dikkat çekici, heyecan verici bir rengi olan bir kokteyl kıyafeti giymek istiyorsanız kırmızı sizin için doğru alternatiftir.


Sade ama albenisi olan, vücut hatlarını ortaya çıkaran bir elbise arayanlar ise bu modeli tercih edebilirler.


Bu elbisenin renkleri ve iri desenleri hoşuma gitti. Fakat kilolu iseniz böyle büyük desenli elbiselerden uzak durmanızda fayda var, bunlar insanı daha geniş gösterir.


Dore kemer, ayakkabı ve bileklik bir omzuna kendi kumaşından büyük bir çiçek iliştirilmiş olan bu truvakar kollu mor abiye tulum ile ne güzel uyum sağlamış.


Bu çiçek desenli kokteyl elbisesi de hoşuma giden modeller arasında.  


 Bordo rengini sever misiniz? Ben her zaman sevmişimdir. 


Carla Ruiz'in adını birkaç yıl önce duydum. Modelleri hakkında yazmak için de sitesine 4 - 5 kere baktım sanırım. Tasarımları bana hep feminen, romantik ve nostaljik görünmüştür. Aşağıdaki kokteyl kıyafeti de çok zarif görünüyor bence. Tek parça bir elbise mi, yoksa uçuk mavi kolsuz bir bluz ve desenli koyu mavi bir etekten oluşan 2 ayrı parça mı emin olamadım. 


 Sitedeki fotoğraflarda modellerin sadece ön veya arka fotoğrafları görünüyor ve açıklama yazıları da yok. Olsa güzel olur, o açıklamaların bazen bu tip yazıların kolayca yazıvermeme baya bir katkısı oluyor. Neyse, sonuçta yine de bana yeterli gelecek uzunlukta bir yazı çıkarabildim ortaya. Birkaç fotoğraf daha ekleyip yayınlayayım ve hemen yatıp uyuyayım diyorum, çok tatlı uykum var, yatsam hemen dalıcam. Ziyaretiniz için teşekkür ediyorum, yine buyurun.













2 yorum:

  1. Bol olanlar da güzel ama bana yakismiyor dar modeller favorim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bordo rengi olanın rengine bittim. Ziyaret için teşekkürler, yine gel lütfen.

      Sil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.