13 Aralık 2017 Çarşamba

Ufak Tefek Cinayetler 8. Bölüm: Oya'nın Erkek Arkadaşı Siz Misiniz?


Kanepeye güzelce takı malzemelerimi yaydım bu akşam, ayaklarımı da tabureye uzattım ve televizyonun karşısına yerleştim. Ufak Tefek Cinayetler 8. bölüm için ekran karşısına geçen başka izleyiciler gibi, kol düğmeleri olayından ne çıkacağını beklemeye başladım. Ve hiçbir şey çıkmadı! Evet, Serhan kol düğmesini Oya'nın evinde düşürmüştü ve Merve'nin kocasının kutularından birinde tek bir kol düğmesi bulması gerekirdi ama titiz bir insan olan Serhan meğer aynısından yeni bir çift alıp koymuş dolabına.

7. bölümün sonunda 2 kadın gerilim içinde eşlerinin kol düğmesi kutularını kontrol ederken şirketindeki sızıntıdan dolayı duyduğu sıkıntıyla ofiste içki içen Serhan da Oya'nın evine gitmişti. Bölüm ikisinin öpüştü - öpüşecek duruma gelmeleriyle bitmişti. Bu bölümde bir kere daha iradelerine hakim olduklarını gördük, beklenen öpüşme gerçekleşmedi. Utanç içinde özür dileyen Serhan evine gidip salondaki kanepede sızdı.



Sabahleyin kocasını orada gören Merve, konuşmak için onu bir kenara çağırdığı zaman bu konuda sitem edeceğini düşündüm - sanırım Serhan da öyle düşündü ama Merve'nin derdi Oya'nın Taylan'la ilişkisi olabileceğini söylemekti. Aynı anda Pelin de Taylan'a Oya'nın Serhan'la ilişkisi olabileceğini söylüyordu.


Kol düğmeleri eksik çıkmayınca ikisi de Oya'yla yakınlaşanın diğerinin eşi olduğuna karar vermişlerdi. Bir araya geldikleri zaman ikisi de birbirlerini teselli etmeye hazırdılar ama ne Merve'nin, ne de Pelin'in buna ihtiyacı yoktu. Fakat bu konuda birbirlerine pek inanmadılar. Her ikisi de diğerinin durumu kendisinden sakladığını düşündü. Birkaç kere birbirlerine durumu itiraf ettirmeyi de denediler ama olmadı - ortada itiraf edilecek böyle bir dert yoktu. 

Ufak Tefek Cinayetler 8. bölüm Oya'nın etrafında oluşmuş bir kuşku bulutunun etrafına döndü diyebiliriz. Merve onunla Taylan arasında, Pelin onunla Serhan arasında bir şeyler olabileceğini düşünüyordu ve ikinci ihtimal Taylan'ın baya kafasını bozuyordu. Oya'yla Serhan arasında bir şeyler olması ihtimalinden fazla rahatsız olmuştu. Serhan'ın iş yerine gidip adama kafa tuttu, yetmedi bir de Mehmet'le Oya - Serhan ikilisi hakkında dedikodu yaptı. Merve de Oya'yı imalı sözlerle tehdit etti.




Oya, evine giren casusun manikürcü kız olabileceğini anlayınca nail art yaptırma bahanesiyle kızı ekstradan evine çağırdı ve sohbet ederken bir sevgilisi olduğuna dair ipuçları verdi. Sevgilisinin şehir dışında yaşadığını ve evli olmadığını söyledi. Kız bunların ikisinin arasında kalacağına dair söz vermişti ama sözünü tutmadı tabii. Bunun üzerine Pelin'in Oya - Serhan ilişkisi hakkındaki kuşkuları geçti ve ikisini beraber gördüğü görüntüleri telefonundan sildi. Ama Merve onun kadar kolay ikna olacak biri değildi. İkisi beraberce Oya'nın evine gidip ağzından laf almaya çalıştılar ama pek bir şey elde edemediler. Onun sevgilisini görmek için ölüyorlardı.


Bu bölümde Arzu iş hayatına giderek ısınmaya ve kendini göstermeye başladı. Şirkette bir şeyler döndüğünün de, tesadüfen duyduğu bir konuşmadan dolayı, az - çok farkındaydı. Aslında, Merve'lere yemeğe gittiği akşam Serhan'ı bu konuda bir yokladı da. Belki bir şeyler daha söyleyecekti ama fırsat olmadı. 

Oya Serhan'a bir daha görüşmemelerinin iyi olacağını söyledi.


Fakat sitenin yönetim kadrosu değişecekti ve ikisi de kadroya dahil oldu, bu durumda bu mümkün değil. Merve kocasının sitenin yöneticisi olmasını isterken amacı yapılacak şeylerin kendi istediği şekilde olmasını sağlamaktı. İstifa eden yöneticiyi rahatça yönlendirebiliyordu ama Serhan buna izin vermeyebilir diye düşünüyorum. Muhtemelen Oya'nın siteyle ilgili, Merve'nin hoşuna gitmeyecek bazı taleplerine olumlu bakacak.


Mehmet'e Sarmaşık'ta yeni bir ev aldırma hayalleri kuran Burcu 1 milyon 250 bin Dolarlık bir ev beğendi. Ama bu konuda işler umduğu gibi gitmedi. Hatta daha da kötüsü oldu, emlak danışmanı kadın ona bu mahallede bir ev bulamayacağını, çünkü cemiyetin onu istemediğini söyledi. Mehmet de Burcu'yla ilişkisinden daralmaya başladı artık. Oğlunu maç dönüşü eskiden ailesiyle yaşadığı eve bıraktığı gece, döndüğünde Arzu ve çocuklarıyla olan hatıralarını düşünerek ağladı. 



Onun Burcu'yla beraberliği fazla sürmeyebilir. Fakat o kız da böyle yağlı bir lokmayı kolay kolay bırakmaz. Varlıklı ve sosyetik insanlarla dolu olan bu topluluğun bir parçası olmak için çıldırıyor, hatta Merve'nin makamında da gözü var sanırım.

Kafasına taktığı herhangi bir şeyin gerçekleştirmek yolunda engel tanımayan Merve Oya'yı sevgilisini onlarla tanıştırması için sıkıştırmaya başladı. Defalarca bahaneler bulan Oya sonunda pes etti ve bir akşam yemeği için söz verdi. Planı yemeğe tek başına gitmek ve sözde sevgilisinin gelemeyişi için bir bahane bulmaktı. Ama, Edip'in dediği gibi, böyle ne kadar idare edebilirdi ki?

Merve yemeğe Pelin ve Taylan'la beraber Arzu'yu da davet etmişti. Oya tek başına gelince çok, çok bozuldular ve bunu da belli ettiler. Onlar yemek yerken Edip de geçmişi, Oya ile kendisine atılan büyük ve korkunç iftirayı düşünmeye başladı.


Olaylar şöyle gerçekleşmişti: Oya, Merve, Arzu ve Pelin bir okul pikniği sırasında yakınlardaki bir su kıyısına gidip yüzmeye başladılar. Daha sonra Oya hariç diğer kızlar sudan çıktılar. Çok hain bir plan yapmışlardı. Bunu gerçekleştirmek için Oya'nın kıyafetlerini de alarak oradan uzaklaştılar. Sonra bir bahaneyle Edip'i oraya yönlendirdiler. Öğretmen ıslak ve yarı çıplak haldeki Oya'ya üstüne alması için bir şeyler uzatırken de diğer öğretmenlerin ve öğrencilerin bunu görmesini sağladılar. Tavırlarıyla, herkesin öğretmenle öğrencisi arasında olmaması gereken bir şeyler olduğuna iyice inanmasını sağladılar. Edip Öğretmen müdüre genç bir kızın onuruyla bu şekilde oynanmaması için ne kadar yalvardıysa da fayda etmedi. Sonuçta Edip öğretmenlikten ihraç edildi. O da, Oya ve ailesi de Sarmaşık Mahallesini terk ettiler. Oya yıllar sonra, Tıp Fakültesi son sınıftayken hocasını aradı. Ondan sonra görüşmeye başladılar, aralarında sağlam bir dostluk oluştu ve bir daha ayrılmadılar. Dostlukları bazen aşka da benziyordu biraz aslında ama hiçbir zaman dönüşmedi. En azından şimdiye kadar.

8. bölüm çok heyecan verici, çok gerilimli bir sahneyle bitti. Kendini geçmişi hatırlamaya kaptıran Edip, artık ne düşündüyse gitti Merve'lerin kapısını çaldı. Merve onu görünce çok şaşırdı. Kapıyı açtı, selamlaştılar falan ve asıl bomba: Edip kendini Oya'nın erkek arkadaşı olarak tanıttı. Bölüm, Merve'nin de onu Oya'nın sevgilisi olarak takdim ettiği ve Edip'in salona girdiği sahneyle, herkes şoka girmiş halde Edip'e bakarken sona erdi. Şimdiden sonra devreye Edip'in intikam planları da girebilir. O dizinin en sakin, en olgun duruşlu karakteri ama kızlar lise öğrencisi ve o da bir öğretmenken yaşanan o korkunç olay adamın hayatını mahvetti sonuçta. Bu bölümde ilk defa, boşanmış olduğunu öğrendik. Ve Oya üniversiteyi bitirmek üzereyken, eskiye göre daha iyi olduğunu düşünürken Edip'in hala baya kötü durumda olduğunu. Fırsat bulursa kendisine yapılanları ödetmek isteyebilir, de mi?


1. bölüm için tıklayın

2. bölüm için tıklayın

3. bölüm için tıklayın

4. bölüm için tıklayın

5. bölüm için tıklayın

6. bölüm için tıklayın

7. bölüm için tıklayın

9. bölüm için tıklayın

10. bölüm için tıklayın

6 yorum:

  1. ayyyyy üçüncü bölümden sonra bıraktım yaaa. daha önce izlediğim bir dolu amerikan dizisine benziyo diye bıraktım. halbüse mert fıratı da çok severiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce bir dolu Amerikan dizisi izlemedim - merak ettiklerim oldu ama işte, fırsat olmadı, bu yüzden dizinin benim için öyle bir izlenimi yok. Yazmaya giriştim ama ne kadar devam edebilirim bilemiyorum. Mert Fırat'ı ben de severim. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine gelin. = )

      Sil
    2. nicole kidman'ın oynadığı big little lies var bir de ayrıca pretty litlle liars var bu ufak tefek cinayetleri onlara benzetmişler. mert fırat çok iyi biri. kadıköyde hep. tiyatrosu da orda. düzgün insan :) heey ben de kalp atışı, dolunay, meryem, bizim hikaye izliyom :)

      Sil
    3. Onlara ben de denk geldikçe bakıyorum, içlerinde tercihim Kalp Atışı - sonra da Meryem olabilir. Evet, bu dizinin o dizilerden apartma olduğunu okumuştum bir yerlerde. Coşkulu ziyaretçilerin için teşekkür ederim bu arada, ben de yine uğruycam. = )

      Sil
  2. baksanaaa son yazımaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım. Yorum da yaptım. Buradan da teşekkür ediyorum ayrıca. = )

      Sil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.

Ufak Tefek Cinayetler 29. Bölüm: Katil Ruhluyum Ama Olsun, Çok Da Zekiyim

Ufak Tefek Cinayetler dizisinin 28. bölümü Oya ile Merve'nin yaşadıkları araba kazasıyla sona ermişti. Merve, kemeri sıkıştığı için...